assalamualaikum

Shoutbox

18/10....


emmm..ada seorang hamba allah ni aku sangat minat pada dy..mulanya aqu cuma tengok dye drie jarak jauh jew....sorang ni,aqu just kirim salam gitu2 je...bab dy ni ramailah pemnat....susah2..jdx,ade sowang ni..namanye...hehehe...adelah..
aqu cuma tertarik dengn muka dya yang cute sangat2...hehehe..tapi masa aqu frm4,pergi lawatan dekat MELAKA,untuk kelab PRS,dia yang mula tegur aqu...ni ke WANA..??terkejut aqu...aqu pon jawablah,YE,NI WANA..NP..???p2 dy jawab..OHH,NI WANANYA...NAMPAK BAIK ORANGNYE..almk..malunye...lepas je smpai MELAKA,pergi UM..and lpas prgi UM,ktwg singgh shoping at tempat MELAKA.....ha,selepas aje cutie..and ary kemudiannye,dia mntak 6be dkt member aqu...p2 dpt 6b aq,dy kacau aqq...kalau nak twu mcm mne dy kacau aq,imbas blik aq pnye stry yg mle2 uhh dlu y..mls aq nak stry kat snie...hehehe....aqu pikir hanya sekejap sahaja dapat mesej dengan dy,rupanya tak....kalau minggu balik,dy akn mesej aqu...tanya kabar....emm...strt aqu knal dy,pagi2 dy antr msj..kjut aq untuk bangun solat...dulu aqu bkn maen liat lagy nk bgn solat...tp sekarg dah xlarh....sejak pngenalan aqu dengn dy,aqu rasa diri aqu dah berubah...

solat subuh pon skrg dh xde tggal dah....alhamdulilah..mungkin kewujudan dy yang allah bagikan pada aq,untuk jalan yg lebihhh mendalam lagi...kadang2,klau aq ad masalh pmbelajarn,aq akn tanya pendapat pada dy..kes ar2 yg kena histeria,aq nnye dye mcm mne nak elakkn kjadian uhh lagy..alhamdulilah,dy sudie kngsie smuanye dengan aq....emm..aqu dah dy mcm abg aq sndry...




dimana ade prkataan ini SWAT,aq akn sntiasa mengingati dy... 





                                                                                                                                                                 
  lagu ni dy suruh aq cari at youtube..leyhh thn best jgex..

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,