assalamualaikum

Shoutbox

hati membara!!!!

makin pedas ea mulut ko haziq...aku pikir klau ko dah msuk sklh agama uhh,perangai ko makin boleyhh jdik baex,rupenye sama je prgaii ko...dua kali lima mcm setan yg tak penah diajar...aku dh cukup sabar dgn ko,ko makie aku belakg2,ko pikir aq ni bodohla..tak tahu ape yg ko buat belakg aq...ko jgn pikir bgus sgtla..ko dh byx hncurkan hati prempuan,ko biarkan begitu sahaja..tpie bila sunyie,ko carik balik ea perempuan uhh..aplarh ko ni..pikirla weyhhh..!!!ko keluar duit ko bnyk2,nak jaga aty prempuan,tp tak setia buat ape...mmbzir duit mak bapk ko aje..lebyhh baek ko smpan,buat tbungn belajar ko,lagy bgus,,ni tak....aq pon tak mnharap sngtla pmberian ko 2...aq dah brbaex2 dgn ko,mcm uhh ko bals baliik dkt aq y...BAGUS...!!!

ko ada akal kan,cuba ko pkir,ko tak malu kew ha,dgn mulut ko yg macm longkang,nak kutuk ank org2 suka2 aty,ko pkir bagusla..mashyuulll la....takde maknaye....selama ni,aku dah mntx maap bnyak kali kat ko,ko buat muka poyo je....alarh...bajetla ko...ko tanggung dosa ko sndiri..aq dah jalankn amnh aq,mntak maaf dgn ko,tp ko tettap nak ikut aty ko yg keras haty sangat uhh an...k...ikutla...aqu nak tengok sjauh mne ko boleyhh...!!

emm...sedangkan allah pon bolyh memaafkan hambanye yg melakukan dosa besar,apth ko..cuma hal kecil...just aku kutuk2 ko...biasalah...macam ko tak pnh kutuk aq plak...itupun ko nk brdendam dgn aqu smpaii sekarang ea...aq tak paham dengn sikap ko ni..!!

hanya allah sahaja yg bolyhh mmbalas ksalahan ko uhh...and aq dh trlalu sabar dengn ko..dan aq malu,apsal ko kluar kata2 kesat tok aq,sedgkn aq dah xde kacau idup ko lagy an..
pen?????????

aku kecewa sangat2 sebab dpt kenal dgn ko....kaalau boleh aku tak nak ko muncul balik depan aku...












No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,