assalamualaikum

Shoutbox

18-11-2011

assalamualaikum...

pembuka bicara..hehhee...emm,arini aqu terpksa bngun kesekolah..lambat aqu bngun,6.10 uhh..hehehe..tpie nsb baek awal juga sampai sekolah..maklumlah,rumah dekat saja...emm,paginye aq dengan fatin naex atas,tengok buudk2 asrama last day..bnyklah juge barang at astaka uhh an..sampaikan tempat aqu nak duduk pon tiada..tapi takpela...jadikla tiang...huhuhuuaa
lepas je tengok bdak2 ni,aqu nak prgi surau kejap,tup2 trserempak dengan akaq  Fadzreen Fadz  
tak sangka pula aqu,akaq fadz carik aqu smpaii ke kelas an...aqu yg jdi malu brtembung  dengn dye...katanye dy nak bagi smthing dekt aq,and dy kluarkn dri beg dy...SUKA2.....
nak twu pe.......
                                                                         



smpai je koperasi,boleh pula aqu trserempak dengan  (A) malu2....yg si wafaa boleh pulak ckp aqu nak ikut dy an..sabar jelaa...padahal aq nak crik ustaz...tp sayang,ustaz tiada..hehehe...and then (A) suruh tggu skjp...so,aq tggu...tibe2 dtg la pula (S) lagi la aqu malu...aq dgn buat muka toyeee,SENYUM jela kat dy..dy pon snyum balik...ala2...COMEL,CUTE....=P

lepass je trsermpak nan (S) kaq wany plk...emm,,p2 aqu ckplah nan kaq wany yg aqu trserempak nan (S) tadi...and kaq wany ckp dgn aqu.....hah,wana,ar2 an (S) tnye akq,
ea,wani...bukan ke wana ade nombor aqu..kenapa dy xde contnct aqu...??
pas2 aku jdik segn seyhhh...aqu pkir dy tak engat aqu..huhuhuaa...upnye engt....
eppy2..bawu je msej dy tty...

emmm...lps dah jmpe kaq wany,aqu dan wafaa balik kls,,,tggu prents msing2 datang....mak aqu latela juge dtg an...sabar jelaa....result aq teruk...=(
emm,dlm pkl 11stgh aq balik,and then tggu bpak aq balik...12 ye keluar balik..aq ikut mak aqu ambil wani plak...hahahaha...smpaii je skolah,aq tlongla wani,p2 trserempak dengn kawan2 dy...kawan2 dy trkjut..huhuhuaa...
emmm....smpaii je rumah,kt depan rumah aq,ade seekor burung merpati mati..sdeyhhnye..=( 
xtahu sebab ape dy matiii.....
comel kan,tapi sayg,dah mati...

  

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,