assalamualaikum

Shoutbox

22/11/2011

alahai H,apasal la ko tak puas2 lagi dengan aku r...??ko segala bagai nak puaskan hati ko kan...ape yang buatkan ko nk dendam sgt2 dengan aku smpai sekarang...ko dh block aqu sebagai friend,k ...aqu xkisah..tepon ko,aqu xde kcau..awek ko yg bersepah2 ..aqu takde kacau...ni,ko bukaq fb awek ko,p2 ko block kan aqu sbaii friend awek ko pulk....ape masalah ko sebenrnye...tkut,rhsia ko bcor kt awek ko,yg selama ni,ko plyboy,kaki penipu,munkir janji,and segala bagaila..sebab 2 ko block aqu friend nan awek ko..gitu...alarh,pengecut la ko H....setakat block2 ni....ppe r....aqu tak kisahla..jgn ko jdik pngecut la..aqu bukn pmsnah hbgn org,mcm mne ko buat kat org laen...ishhhh...klau ko xde kat dunia ni pon,bagusla....lagy aman kot...ko ni bajet je lebyhh....xpenah nak rse hormt dri ko sndiri..smua je ko yg btull...hati batu...otak xd guna...

ko jangan buat aku tambah dosa la weii...ni cukup sabar aqu dengan ko..
                                                                

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,