assalamualaikum

Shoutbox
assalamualaikum buat semua pembaca yang sudi membaca saya punya blog yang tidak seberapa ini..

sayalah hamba allah yang tidak seberapa yang sempurna..pada diri saya,terlalu banyak kelemahannye...dan saya cuma hamba allah yang kuat rasa cemburu,kuat nangis dengan keputusan orang lain yang sangat cemerlang...sampaikan,aku tidak kuat untuk menguatkan semangatku dengan kejayaan dan cita-cita yang aku ingin capaikan...kadang-kadang aku kecewa juga,dengan usaha yang aku yakinkan pada diri aku,tapi semua takde perubahan,tetap sama...tu yang menyebaabkan aku rasa terlalu merendah diri..

tapi walaupun aku selalu gagal,tidak semestinye aku gagal selamanya...cuma kena ada usaha yang lebih lagi yang perlu aku tonjolkan..




pada diri aku banyak kelemahan...hanya orang yang tertentu sahaja tahu apa kelemahan  aku (",)


aku hendak tanya pada kowang -kowang semuala..tapi jawab dengan jujur...aku terima smua kata2 kowwang..hati aku terbuka untuk membaca apa yan yang korang ingin cakapkan psal aku..

1)aku gedik,mengada-ngada ke.?
2)aku suka rampas orang lain ?
3)aku comel,cute,cubby,manja,?
4)aku sombong,?
5)memilih kawan kew.?
6)terlalu emo,egois,?
7)manis tak orangnye.?
8)happy gud lucky.,peramah,?
9)senyuman terlalu murah sampai orang yang belum kenal pon disenyum nye...tak salah kan..?
10)bongkak ke.?
11)senyumanye manis ke.?
12)terejal ke.?
13)baik.?
14)solehah,alim,and kuat agama..?persoalannye..
15)kuat merajuk..entahla..pendapat korang..?
16)aku ni jenis orang yang merimaskan ke kalau dah dapat kenal aku..?
17)setia tak aku orangnye...??pndai jaga hati..?
18)tidak prihatin nan kawan2 dye ke ?
19)ke lebih dengan laki je..
20)playgirl aku.


kalau ada tambahan apa2 dari pandangan kowang,cakap jelaa..and sape2 yg singgah blog aku ni,bagikan jawapan tentng diri aku ni bole...emm...kalau bole,jwpnnye kowang post dekat fb aku k..
harap kowang bole eply jawapan tok aku,agar aku tahu ape pandangan korang tentang aku..
uke...thanks...kawan2 ku yang ku sayangi...
harap,balas at fb aku ye... 

                                                                   
Cempedak Rebus,,  NoOr Echa AzmAn,,    and yang lain2 kasik komen sikit..

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,