assalamualaikum

Shoutbox
                                                                    


kenapa dengan dia ni..aku pelik la sejak dua menjak ni dia takde text aku langsung,kenapa dengan dia...dia cakap,takkan lost selagi dia tak nak lost dengan aku..tapi kenapa ni tibe2 dia terus senyap...aku text,dia tak balas,hari tu,sepatah aku tanya,sepatah juga dia jawab..kalau tak,dia akan menbalas balik apa yang aku akan nanyakan dia nanti...kenapa2..??

Dia ada sembunyikan sesuatu dari aku ke..??dushhh....tak suka la kalau macam ni.kalau ade hal,bagitahulah,kenapa senyap sahaja..saya tak suka la...cube cakap dengan saya..kenapa awak terus menyenyapkan diri awak...saya ade buat awak tersentuh hati ke sampaikan awak dah tak nak text saya...

janganla wak ingkar janji-janji awak,,,saya tak sukala..saya mengharapkan dari wak sahaja..kerna selama ni saya hanya percaya pada awak sahaja....

ADAKAH AWAK SAMA MACAM ORANG LAIN??

sekarang,persoalan bermain di minda....
 

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,