assalamualaikum

Shoutbox

teruja..frust...hapy sangat2...

                                                          Siti Rafidah Abas  
  
                                                       
                                                                eppy family


salam semua...alahaii...hari ni...saya tibe2 rasa nak godek2 fb cikgu lama saya pula..iaitu cikgu rafidah..yang dulu pernah ajar saya masa sekolah rendah...bnyangkan masa sekolah rendah aku selalu failed...belas2 je..teruk kan aku ni..heheh...biasala ..budak2...kuat men je...tak engat nak baca buku and stdy...tp skrang lebih kurang sama kot..hehheeh...

mulanya,aku takde kelas tambahan,tpi disebabkan cikgu ni nak tolong aku naekkn keputusan aku,aku trpksala brtungkus lumus tok tuisyen malam...tpi takplea...disebabkan dy cikgu kesayangan aku,aku sanggup je ikut cakap dy...heheh..

emm...start je aku ade kelas nan dy,,and waktu rehat aku takkn prgi ke kantin dah waktu uhh..nak tahu aku pergi mana..??aku prgi bilik math dy,dan aku amik latihan pada dy...bawak balik umah dan buat...aku buat mula2 uhh fedup lah jge kan..tp bile lma2 dah kena marh dy,smua ppe la...aku strt mula mnyukaii mathh..and statr situ jugela markah math aku terus mendadak naik..aku mengalahkan keputusanku dgn kmbrku..bangga!!!!

akhirnye,markah math aku dapt juge klahkan kembar aku...dengan berkat pertlongan ckgi ini...smpaikn dy ilang lemak dibadan...jahat kan aku..cikgu ni tlong anak muridnye semata2 tok tengok kptsan yg bgus..alhamdulilah..dengn brkat usaha cikgu ni,ampir smua yg dapat A semasa UPSR tahun aku..alhamdulilah...syang cikgu...tapi sayang,cikgu ni dh pndah ke N9 xsilap aku la..rindunye kat dy...klau la dy ade kat snie,mesti dy bole ajar aku math dan pA...sdeyhhnye..cikgu..pulanglah...emm...so,sekarang saya dah xbpe minat math dah..sebab saya nak juge yg mngajar...emm

tapi wana bangga..cikgu dapat cahaya mata lagy..alhaiii..comelnye cikgu..bulat2...macam cikgu..klah muka wana ni..ape pon tahniah cikgu....

                   Abang Muhammad Izzat Izzuddin dan bulat tu Muhammad Izzul Islam


                                                         
 

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,