assalamualaikum

Shoutbox

semakin rapat, ,

assalamualaikum, ,awal pagi saya bangun hari ini. .maklumlah, ,dia dah mulakan adat dia yang dulu, ,masih mengejut saya di awal pagi untuk menunaikan s0lat..alhamdulilah, ,masih engat lagi saya . .dia masih ingin lagi membimbing saya walaupun dia jauh di sana..walaupun dia jauh di sana tapi disini ada juge yang ingin ksik bimbingan pada saya. .orang yang ada di sini,saya bahasakan dia dengan pangilan iz saja..nice kan nama dia...tapi cute lagi senyuman dan muka dia. .pertama kali tengok dia,sejuk saja ..hahah..jiwang seyhh..haritu dapat senyuman percuma pada dia..nak tahu kenapa saya daapat senyuman percuma dari dia...katanya muka saya masa uhh nampak 10sin sangat,,tak saangka pula dia nampak kan..tapi hilang sikit 10sin saya..fuuhh. .

s0,sekarang saya ada dua orang yang ingin bimbing saya. .terima kasih wak. .saya hargai semua bimbingan dan s0kongan yang k0rang dua orang bagikan. .hargai sangat:))
emm,semalam tak dapat tidur gara-gara chinese new years..nak bergegar umah saya...nampak noh berb0hong kan..saja kasik gempak..s0,saya bosan aplagi menyakat abang saya yang nun di sana la..pikir dia dah tidur kan..rupanaya baru balik kelas..makan pun lambat..aikh makin bulat la dia...tapi katanya tak bulat pun..mantain sama..iye-iye lauhh..layan saja. .
heheh, ,and then abang saya ab0ut pelajaran..saya pun cakaplah uke. .and dia cakap iyekew uke..saya pun akapla..kurang sikitlah bang..lagi-lagi sejarah...
abang saya nanye tak study ke..saya cakap dalam pr0ses..insyaallah...abang cakap jangan lambat2 ya study..d0nt play lagi yek..engat. .uke bang,thank yer. .
semalam chat dengan abang am pun dia kasik semangat sama saya juge. .terima kasih. .

em, ,uke. .ini cerita pula tentang adik saya..dia dah masuk h0stel..alhamdulilah,lepas saj dia masuk h0stel,saya dan dia tidak lagi bertengkar...saya rasa gembira sangat..perangai dia adalah sikit perubahan daripada dulu..yang dulu suka sangat menyakitkan hati saya...tapi sekarang tidak lagi...lega-lega..ada juga perubahan dia di zaman menengah ni..terima kasih ye dik..sayang k0. .

                                           

s0o,hubungan aku dengan adik aku dan twins aku semuanya uke2 saja. .saling k0ngsi2 cerita..cuma twins saya kadang-kadang ade juga yang dia rahsiakan dari saya..tapi takpleah. .k la,,ini saja yang nak di k0ngsikan untuk k0rang-korang semua. .ade cerita,saya akan mencoretkan lagi di laman bl0g saya ini. .uke,assalamualaikum..  

                                          

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,