assalamualaikum

Shoutbox

seremban,,ruma c0zin


ketemu lagi kita ya..hari ni saya ada story lagi mahu dikongsikan sama anda2 semua ye..hope anda gembira untuk membacanye..tidaklah seronok mana..hanya rutin harian saya saja..emm,semalam saya pergi rumah pak uteh saya..dapat ketemu dengan Arnisah Suhada ,Xam Axam, Nurhassniza Izzaty, Abby Hanabia,Hamidi Abdullah, Norihan Mohammad   dan yang lain-lain lagi . .
berjumpa hanyalah berbual-bual kosong dan hilangkan rindu sesama sedara..maklumlah,semua jauh-jauh sedara saya ni..nak wat cam mana,,tapi alhamdulilah,waktu raya masih boleh ketemu lagi. .

so0,waktu petang kita orang buat plan untuk turun riadah..cehh..apalagi,maen bowling la..ayah saya belanja..sama itu along (Meyo Amirrul) pun belanja turut dengan acik dabi saya..
k0non nak main sekali trip je,tapi dah lama-lama suka main,ambo0ii,tambahan lagi satu trip nye mainn..saya pon apa lagi,jo0in la juge..tidak main pun..cuma jo0in angkat bola saja,,haha, ,




amacam,kuat kan saya..engat saya kering,saya tak larat nak angkat bola bowling ni..??
heheh,,berangan saja lebyhh. .hampir 3 jam setengah kita orang maen..memang terlebih ser0noklah bile dapt main ramai-ramai dengan sedara ni...terbaiklah...












  sikit saja gambarnye..yang lain ada sama cozin saya la..heheh, ,
                             





ini budak dulu saya ada cerita..yang about arwah mak ngah dan pak ngah saya..dia la orangnye, ,walaupun dia selali ukirkan senyuman dan muka nampak gembira tapi hatinye kite tidak tahu..tersangat sedyhh...kuatkan semangat yer..








ini budak sangat comel..saya amik senyap-senyap je picnye...sayang,masa dia tergolek pulak uhh..tapi takplah,yang penting dapat juge..                                                 

abis suda gambarnye,,tapi memang ser0nok sangat2..terima kasih nye my sibling. .emm,,apalagi jawabnye balik pun late suda..haha,,tapi saya and mt twins goyang kaki saja dalam kereta..nasib baik tak bosan kan...sebab dapat mesej dengan   akak  Fadzreen Fadz
apa la aku cerita sama dia..ser0nok..dapat chat dengan im sekali..my secret admire..sian dia..dia ada problem..maap,saya hanya dapat bagi sokongan je im...be str0ng k...
actually,saya dapat ilang juge windu sama dia ini..sudah lama tidak contact saya..akhirnye,tepon juge saya semalam...nak tahu sape,,jeng2, ,senyap2 au. ..Sopie Izzudin, 
wahh,suka-suka..tersangat windu sama dia..dia dah jauh la sekarang..at kluang,,tpi alhamdulilah,dia engat sama saya..tak sabar nak jumpe dia masa bulan 3 nanti...harap-harap dapat jumpe and persahabatan saya saama dia berkekalan..amin. ..then,tiba-tiba my bff tepon
Arif Nashriq, 
punyala lama tepon kan..hahah..nak nangis rasanye bile dapt borak dengan dia..terllu windu sangat dngan dia dan lawak dia..sayang k0 sangat2...


jeng2,sampai je ruma kan,abe saya tibe-tibe telepun..engat dia saja-saja tepun rupnye memang nak cakap sama saya..hehe..saya apalgi dengan be str0ng cube menjawab..hahah..and then saya angkat,jawab...
 assalamualaikum,ni sape yerk. .saya jawab..ni wana..apa..??ni adiklah abe..heheh..adik...engatkan sape la..sje-je nak nyakat adik. .k la..assalamualaikum..dengan nada yang malu,saya terus tutup phone..hehhe..pastu dia tepon lagi,sayangnye saya dah tidur..kerna kemabukan jalan..aishh...

paginye abe saya antor mesej,terkejut juge kan...rupanya pagi uhh abe saya takde kelas..itu pasal dia mesej saya..hehe..katanya saja,,bosan..lepaskan windu..pastu abe saya majuk sebab tak angkat pangilan dia yang kedua..maafkan saya abe..saya pening...mesej punye mesej,tibe2 dy ade antar tect   singkatan ayat ..aishh..nak tahu ape...I.M.Z.S.M
korang semua tahu ape..tidak punye..saya saje yang tahu..hehe..tapi penat..layan otak ngonjol abe saya tadi..terima kasih abe..saya hargai kerna amik berat pasal saya lagi..h0pe perhubungan saya dengan abe berkekalan ye..tak mahu orang lain kacau ye..jangan kacau abe saya yerk,,

k la..abis suda..nanti kite share-share lagi ye sto0ry..assalamualaikum..  



                                        
                                                                                                                                                                                                                 

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,