assalamualaikum

Shoutbox

runsing,kenapa aku..??

assalamualaikum semua..hai kawan-kawan..hari ni kita telah sampainya waktu iaitu hari malidur yang sangat bermakna bagi umat islam..hanya setahun dalam seumur hidup kita akan menyambutnya..tetapi sayang,zaman manusia sekarang lebih kepada sambut hari valentime day..inilah manusia sekarang..sudah lupa pada hari sambutan dalam islam..nak wat bagaimana..dunia hampir kiamat..hanya orang-orang yang beriman dengan pada yang maha esa sahaja tahu bagaimana hendak mendekatkan lebih lagi dari allah..tapi alhamdulilah,ada sesetengah hamba allah sudah ramai yang telah kembali ke jalannya..tapi sayang untuk hamba nya yang lupa pada jalan yang benar..tapi tidak apaa lah..hanya berserah kepada allah sahaja.. dan berdoa meminta pertolongan darinya..




emm, ,uke. .kenapa dengan laki dan kenapa dengan perempuan. .??aku,kenapa..kenapa dia perlu cakap macam itu pada saya..salah ke saya perlukan keikhlasan dari awak..awak,awak tak perlukan saya k..saya bukanlah yang terbaik untuk awak..awak janganlah paksa saya untuk menyayangi awak k..saya hanya lha lebih menyayangi allah dan ibu bapa saya..awak ni kenapa suka sangat paksa saya untuk menerima awak dallam hidup saya..sedangkan kita tak tahu adakah awak akan dengan saya..yang tahu,hanya lha yang maha esa..dia lah yang tentukn semuanya..awak,tolonglah..saya tak suka dipaksa...wak..kenapa saya tolak semua apa yang awak nak,sebab saya tahu perangai awak cam mana..saya tak leyhh wak..mungkin saya bukan lha yang boleh awak ke jalan yang benar..awak minta lha pada allah sahaja k..saya juga insan yang lemah di sisi allah..maaf kan saya ya wak...

wak,kenapa bile lepas uhh awak nak marah-marah saya..saya buat apa yang betul,bukannye saya nak uji awak..saya tahu,kalau lah awak akan jadik milik saya,biarlh yang maha esa tentukan..bukannya awak yang tentukan k..kalaulah saya terima awak,tak mungkin juge kite akan bersama hingga akhir hayat..tidak...mungkin juge saya akan terkandas di gelombong syaitan dan maksiat..saya tak nak wak..cukuplah dulu saya banyak pada maksiat mata,kaki,dan hati..cukup lah..saya taknak kali ini saya berulang macam dulu lagi wak...cukup..

k lah, ,saya mintak maap sangat-sangat..saya hanya lah insan yang lemah...selamat maulidur rasul. .
                                                                                                             


                                                                    

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,