assalamualaikum

Shoutbox

kerja kawin jiran aku

salam semua...lamanya dah tak update blog aku..maklumlha 3 minggu dekat asrama kan...waah,lama kan...dah macam penjara aku duduk..lama-lama dekat asrama tu,makin ketat peraturan dekat h0stel ni...inilah kehidupan dekat hostel ni...terima saja...semalam aku punya lah tunggu,dan tunggu mesej dari abe saya....sampai lha pukul 9 suku...so0,malam uhh bosan,aku terus on9...rupanaya dia tengah on9...abe saya tegur saya dulu..lama saya chat nan abe saya..lepas windu saya pada abe saya...aku cerita macamII dekat abe saya..abe saya pun kongsi cerita dengan saya...cerita punya cerita  pasal dua orang hamba allah...tentang yang salaah tentang dalam islam,abe saya bagi nasihat dekat saya,tapi tak sangka pulk dia supoort saya...sukanya..sayang abe..abe cakap sedih dengan saya semalam,sebab masa dia datang sekolah uhh dia tak nampak saya,tapi sayangnya saya saja yang nampak dia..takpe lha abe..abe pun sibuk..ramai yang nak jumpe abe kan...so0 k..saya paham...hanya tengok dari jauh je,..ABE CAKAP DENGAN SAYA SEMALAM,,RINDU DAN SAYANG ???..aku pun sayang abe..alhamdulilah,akhirnya selesai juge majlis perkahwinan jiran saya ni..penat lha juge,tapi gembira kerana ramai tetamu yang hadir..dengn lagat gaya tetamunya,pakaiannya,macam-macam lha...kelakar  dibuatnya...saya jadik tukang isi air..laku saya jual air hari ni..heheh..fuuhh,naik kecut tangan aku gara-gara kena banyak kena air...nasib lha tak teruk mana..

tak sangka aku dapat jumpa cikgu sekolah aku..wahh,heheheh...aku ape lagi,tegur-tegur lha kan..iaitu ustaz
Wan Ismail, Hayati Abd Wahid, Norlizah Miskam    dan yang lain-lain...and then member pun ade juga...tapi member yang tak ku sangka member yang hanye tegur di fb saja...mahu tahu sape..hey. . .
Amirul Faiz dia...heheh..dengan muka yang selamba,aku tegur dia dulu...ni faiz ye...dia pun angguk..ayo00,memang bengang gile lha...tak sangke dapat jumpe juge teman fb aku ni..and lagi sorang member dy...iaitu   Mohd Fahmie 
tapi sayang aku tak tegur dia..nak tahu sebab apa...sebab aku lupa nama dia..heheh..maaf ye....ha,yang paling buatkan hati aku bertambah gembira akak angkat aku datang..dah lama tak jumpe dia..makin bertambah comel....   Syada Scoty 
rindu tersangat dengan dia...sangat-sangat...

akhirnya,aku dapat juga tengok muka dia ni depanII...tak sangka pulak dia muda setahun dari aku..tapi muka dia entah lha klau tengok depanII no komen...boleh lha....yup,dia lha orangnya.. . .
Chanarong Beyla Malee Nongmay II..

habis sudah . .so,hari ni memang aku gembira sangatII,,,tak lupa juga aku dapat jumpe am...
heheheh uke lha...tu saja yang aku mahu kongsi cerita dengan korang semua..by d way,pengatinnye sweet...

                                                           

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,