assalamualaikum

Shoutbox
hey,kawan...dah lama aku tak story mory sama korang semua kan..rindunya....hehehhe...maklum lha,sibuk kan,dah tak sempat mahu story leyhh. . .mahu story about apa ye..emm,selama aku duduk kat hostel,masyaallah ,makin ketat lha weyhh...seksa...tapi setakat ni aku boleh tahan lagi...alhamdulilah...tapi weyhh,tolong lha penghuniII hostel ku,jangan lha pengotor sangat k,cuba lha kebersihan tu jaga sikit...aku eleget sikit orang yang pengotor ni..

korangII,aku sekrang dah jadik  business woman,..hahaha...aku jual banyak barang...sekarang sudah dapat 300 ringgit sudah..wo0ii,,heheh...sebenarnye aku tolong jual je...:))
tapi alhamdulilah,dapat modal dan untung yang memuaskan...

ea,aku rindu kawan aku weyhh...sangatII. . . echa,wada,azreen,sara aku windu korang semua....tak nak jumpe ke...???walaupun kat sinie wana rapat dengan dak2 ni,tak semestnye wana lupa korang semua....windu korang...

kawanII,berat aku dah nek.kawan aku cakap,pipi aku dah naik..berat aku 44 sekarang..sho00t aku..tapi saiz aku tetap sama cuma pipi saja ada perubahan...pelik kan..heyhhh..

emmm,so0k ade sekolah....koko ...terbaik lha..

k,full sto0p..tak tahu nak cerita apa dah..salam...

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,