assalamualaikum

Shoutbox

masa lapang,

selamat petang semua dan assalamualaikum semua ..korang sihat tak..harap sihat saje. .pakwe saya.??hee,semestinya dia sihat sebab dia text saya...tapi lepas zohor lha ,baru dia text,,so0 k,saya tak kisah pun ,yang penting tak susahkan dia untuk text saya..

hee,nak cerita pasal dia,sikit je la yup..tak boleh banyakII ,nanti kantoi semuanya :)
dia ni,sporting. .entah lha,bagi saya dia uke saje,tapi yang pelik kat dia ni,hee tak boleh kena ekon kereta,nanti mabuk..kelakar kan,,tak pernah dibuat orang..then,dia suka menanam,semua benda kalau suruh dia buat,memang semuanya berjalan..waah,,nanti ringan lah tulang saya nanti..heheh,,sebab dibantu oleh dia..
dia ni,tak mudah kongkong,open saje. .dan dia tak kisah saya buat apa..tapi yang penting dia cakap jangan melebih..itu saja..beres lha boss !

bagi saya,dia jarang lha mahu marah-marah ni..setakat ni,tak lagi lha nampak angin dia kan...korang tahu tak,banyak2 laki ynag kenal saya,saya berani bagi nombor ibu je...ni dia...saya bagi semua nombor..termasuk lha n0mbor ayah..nak tahu kenapa..???jeng-jeng...sebab ayah dah kenal dia..so,sebab tu saya berani bagi nombor ayah..heheh,

dia like silver,coklat dan kelabu..tahun ni,dia kata mahu sama baju sama saya la..eishh,,suka saya..PINK COLOUR :)
tak sabar nak tengok sama baju dengan dia,
about me,setakat ni dia baru tahu saya ni jenis "tuuuut" mana boleh bagitahu,nanti korang gerenti ketawakan saya...tapi kan,dia ada satu yang dia tak tahu, ,yang saya ni susah nak sebut. . .  - - - - -  - - " R "
sori lha kalau saya ade merosakkan nama awak..hehehe, ,payah-payah.nama dia ada  R, nama abe pun ada R juga..ada sampai kawan saya cakap, kenapa lha hang suka carik orang yang ada nama R..
bengang uhh !tak tahu nak cakap apa...serius,saya dah try banyak kali,tetap same..nak nangis pun ada. .

  ha,awak..ni lha baju yang saya beli semalam..serius..ni baju kedua yang saya ada untuk warne ijau..yang lain banyak warne pink saja...biasa-biasa je designnye..baju siap dah. .
                     
k lha,abis sudah cerita pasal dia..bybe semua ! ketemu nanty yup,                                  

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,