assalamualaikum

Shoutbox

sebelum raya !

salam korang..dah lama saya tak berusik bl0g saya ni,maklum la..sibuk je kan..yup la..dah nak raya kan,tinggal berapa hari je,sibuk sh0ping jup..alahai,dekat saja shopingnya..dekat segamat saja..malas mahu sh0ping jauhh-jauh..sama juga kot..janji dapat apa yang kita nak kan..

semalam keluar lagi pi segamat,ni kopaakkan duit ayah,beli barang-barang dapur pulak :)
banyak,bukan saya yang tapau yup,tapi ayah pun j0in sekali kopakkan duit dia..hehehe. .iengat semalam nak beli kasut sekali,tapi tak sempat pula...dengan pergi bazar nya lagi..mahal seyhh,bazar at segamat..lagi murah kot bazar at labis..emm,minggu ni balik asyik la kena nyakat nan mak ayah...kadang-kadang bengang pun ada tau ! tapi takpela,tak kisah..nak wat camne kan.

semalam, Putera Hyriel
 datang rumah saya...ingatkan dia gurau jup,rupanya betul-betul dia datang..tapi sayang,saya takde kat rumah..dia paskan bubur tu dekat adik saya...dia datang rumah saya,bagi bubur,maklum la,bulan puasa ni dapat bubur lambuk jup la..terima kasih wak ! sedap,kenyang saya makan..
balik je dari segamat engat nak suruh adik senyap je,ala maklum la,saya terlambat..dia dah bagitahu ayah yang dia datang... adik bagitahu  "ayah,tadi hyril datang..dia bagi bubur ,dua" ayah jawab  bila pula dia datang..amboi,time ayah takde kat rumah,berani yup dia datang..cuba kalau ayah ada..pastu ayah boleh pulak nanye kat saya.."along,macam mana dia tahu yang ayah ,mak takde kat rumah..??
s,along la yang bagitahu dekat dia..emmm
ayah senyap je,tiba-tiba ayah nanye, , "dia sekolah lagi kan, yup ayah...kenapa??emm, , form 6 untuk p0li yup??entah la yah..mungkin ko0tt.. ok..ayah nak,dia jangan berangan-berangan dulu..biar study tu dulu yup...aishh..budak2,,aku hanya mampu tersenyum jup :))

malamnya pulak,saya penuhkan perut..macamII la..dengan ayam gorengnya,kuih nya..kenyang...sampai terlupa nak makan bubur yang dia bagi...tengah sedapII makan ni,ayah tanya, along,dah makan belum bubur yang dia bagi tady...belum ayah..sekejap lagi la..kenyang !
pastu mak cakap,mak dah rasa dulu..sebelum anaknya merasa dulu,biar maknya dulu merasa...ya allah,tergelak saya kat situ..

heheehe. .tapi mak ada cakap,along,ko ni beruntung tau..dulu,ayah ko nak datang rumah,bukan main susah lagi..kena mintak izin kat paklong dulu...tapi tak pernah dapt pun...ni along,senang-senang jup...
emm,,saya dah malu..senyap je..tak tahu nak cakap apa..
                                                              

korang,nak bagitahu ni,malam tu kan,saya mimpi   Putera Hyriel
dengan . . . .  . . ya allah...tak tahu la,kenapa boleh mimpi dua2 ni sekali...masa mimpi tu,rasa macam nak nangis pun ada..tak tahu kenapa,nak cakap...entah la...

aishhh, ,terima jela..hanya allah lebih mengetahui mana pasangan kita yang lebyhh sesuai dengan kita ;D

                                                              
 

  

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,