assalamualaikum

Shoutbox

smile !

salam semua...hai korang semua..nak bagitahu ni,selasa ni saya ada exam pksm 2 la ...tapi saya hampeh !! tak bukak buku langsung..macam mana ni weii...tensi0n sebenarnye ni...kurang support sangat lah..kat sekolah tu,asyik la nak nangis...tapi tahan je weyhh...nak tahu kenapa,tak nak la bagitahu...malu jup..

korang,doakan saya yup,untuk exam ni..percubaan pun dah dekat ni...banyak subjek lagi ni ,yang saya d0wn lagi ni...korang,esok saya ada motivasi tau..at UITM...korang,doakan saya tau,supaya saya fokus dalam motivasi tu tau..tau2...rasa takut sangat kalau tak dapat fokus nanti.,,tapi doakan yup...amin !
tak sabar la nak pergi..mahal tau kena charge,RM130...habis pokai duit ayah saya,ayah saya minta maaf yup sebab banyak minta duit dari ayah..ni hari ni pun banyak dah kopakkan duit ayah..minta baju lagi dari ayah...sori yup ayah..insyaallah..along akan bayar balik semua tu,dengan kejayaan along yup ayah...ayah,along tak nak kecewakan ayah ...

sayang ayah...

korang,jangnan hampakan ibu bapa korang tau..balas la balik jasa dia orang..dengan memberi keputusan yang baik yup..tau2. .

k la...bye . ..
                                                                

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,