assalamualaikum

Shoutbox

16/9

assalamualaikum semua...story mory lagi kite hari ni...kite nak k0ngsi pasal keputusan kite..setakat ni,kite baru dapat paper math ...alahai,cukup-cukup makan jup..kite dah cuba sedaya upaya,itu saja yang b0leh kita dapatkan..tapi insyaallah,untuk results SPM,saya akan buktikan yang results math saya b0leh melonjak mendapat B..paling kurang la,tu yang kite boleh targetkan...untuk lagi 9 paper tu,kite cume boleh target  A dalam subjek AGAMA,TASSAWUR,PSV and SN ,MATH,BM target dapat kredit jup...untuk subjek BI,SEJARAH,EKONOMI ASAS,PRINSIP AKAUN.....insyaallah target lulus saje..korNG semua d0akan kita yup,agar dapat keputusan yang kite target ni !

emmm,tinggal lagi 3 paper saje..nasib baik...dah la keadaan badan tidAK mengizinkan...nasib tingggal subjek tasawur ,psv dengan ekonomi saja...doakan kite agar dapat jawab soalan ni yup :)
29 pulak results akan dikeluarkan..NERV0US TAU ! hanya bertawakal saje ,

emm,semalam kite on9..dok sekodeng-sekodeng wall orang...yhen,ternampak la satu st0ry ni...st0ry sad ! aku tak pernah pulak terbaca pasal hal ni dalam surat khabar..maklum la..surat khabar jarang nak dibukanya kan..apatah nak beli,memang kirim salam la..godek punye godek..alahai...ayunye si arwah..tapi sayang,arwah lebih disyangi dengan yang maha esa ...pada bulan 6,beliau di panggil ilahi..

hanya ini sahaja kenangan beliiau telah tinggalkan...AL-FATIHAH ...
moga roh ditempatkan orang-orang yang beriman...

http://www.misschronicz.blogspot.com/
ini bl0g arwah...sekarang ditaip oleh ibunya pulak ...

hee,, tukar st0ry...tadi kawan saya bagitahu yang dia dah berpunya...CONGRATE ! ye kawan...happy tengok ko bahagia...takpela,walaupun awak nak saya,tapi saya dah berpunya...but sekarang..awak dah berpunya juge kan...pape jangan risau,rahsia awak,rahsia kita juge yup kawan...jage dia lekl0k...engat ! jangan permainkan dia...oke !''

satu lagi st0ry,kite baru tahu yang kawan kite cedera..eishh ! nasib baik awak dah abis exam kan,kalau tak..kita tak tahu la awak nak jawab exam camne an..dengan keadaan camtu ...eisshhh !harap tangan awak cepat sembuh yup ,amin :)

pasal jantung hati saya pula..tak tahu la nak st0ry macam mana...hari tu baru jup marah dia...emm,tak tahu la...kite ni bukan pe....memang kite ni kuat cemburu..nak wat cmne wak ! sori la wak,kalau tu merimaskan awak ..sebab kita sayang awak la...awak jangan tinggalkan saya tau ! saya tak nak kena tinggal lagi...

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,