assalamualaikum

Shoutbox
hai korang semua ...assalamualaikum...ketemu lagi...maklum la..zone exam..so,cikgu kasik balik setiap minggu ..aku pula rasa risau ,sebab duduk dekat rumah memang aku tak stduy,tapi kat hostel ade la juga kan daripada kat rumah ni...aishh,cikgu bagi balik setiap minggu pun kerna ada sebab ! cikgu tak nak ambil risiko...nak cerita dekat dalam ni tak boleh,nanti korang pulak yang takut..hehehe..so,biar lah ni rahsia budak MUNSHI sahaja..nasib lah tinggal berapa bulan saja aku dekat dalam zone munshi tu,dengan keadaan dekat sekolah lagi..pening ..

exam dah dekat..aku dekat sekolah asyik menghitung hari..cakap pasal keputusan jup,mula la aku rasa mengelabah semua..aku tidak sepandai dengan kawan-kawan aku...semua dia orang boleh tangkap...padahal dalam kelas,aku belajar kot..takde la melayang mana fikiran aku ni...bila dah lepas cikgu ngajar tu,nak menangis pun ada..sebab aku tak daaapatkan buktikan pada cikgu aku..aku hanya dapat buktikan dalam latihan sahaja...tapi bila exam,semua kosoong..kenapa eak !! KADANG-KADANG DIRI AKU JADIK DOWN,sangat-sangat...aku jadik malu nak belajar dengan cikgu...terutama sekali prinsip akaun,ekonomi asas,bahasa inggeris,sains,sejarah...tapi aku cuba buat muka tebal...aku try dan try buat latihan yang cikgu bagi...dan aku cuba buat setakat ni apa yang aku mampu..tapi aku sediyh..adalah sorang hamba allah..yup,aku tahu ko cepat paham,engat..semua dekat ko la..ko ketawakan aku tadi..sebab latihan bahasa inggeris aku banyak salah...aku ketawa jup,sebab aku tak suka nak marah orang...tapi ko dah buat aku geram sangat-sangat...tahu la ,ko boleh target apa yang subjek aku lemah kan :(

takpe la..ramai yang supoort aku..aku akan buat yang terbaik untuk SPM ni...aku akan berusaha dan berusaha...capaikan apa yang aku ingin kejarkan...amin !

video ni la yang membuatkan aku sedar dan menangis ..  !  aku akan dapatkan macam mana orang dalam video ni berjaya...thanks bang..

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,