assalamualaikum

Shoutbox

maafkan saya

assalamualaikum semua..hai,pe kabor semua..hari ni budak candidate rajin la nak update blog dia :D
tapi sorilah sayang,saya cuma nak cerita pasal kamu jup,hope kamu ingat oke apa yang pernah kamu tulis kat blog kamu tu...awak tahu,saya siap print ape yang awak tulis tentang kite kat dalam blog awak ...

Add caption
title ni saya ada print wak ! sebab saya terharu dengan kata-kata awak..saya minta maaf sebab saya jeles dengan classmate awak..tapi mungkin lepas ni dah kurang kot jeles saya dengan awak :) sebab awak rapat pun sebab pelajaran kan..takpe wak..saya dah paham...

then,lagi satu...awak listkan persamaan kita kan wak...


sian awak...takpe,lepas ni kita dah tak duduk hostel dah wak..nanti kalau awak nak text kite tiap-tiap hari pun boleh,..sebab kita kan dah habis sekolah.tapi mungkin la..awak pun akan sibuk,saya pun akan sibuk..hope awak tak lupa nak text saya yup...sekali pun jadik wak...hope ,hubungan kite kekal..
saya minta maaf kalau saya selalu ungkit cerita lama awak...awak suka ke ,tak ke..saya minta maaf yup..saya cuma tak nak awak ulangi perbuatan awak tu...jangan bagi peluang ketiga dekat dia ye wak...sebab saya takut awak akan kena semula dengan dia...saya tahu kali kedua tu awak bagi peluang kat dia...sebab awak kata dengan saya "kalau dah sayang,semua boleh "
tapi saya tak suka...kalau awak ulangi benda yang sama,saya tak sesekali akan tidak mengenali awak tau !

tapi saya minta maaf..saya selalu salah sangka dengan awak..sampaikan saya berkali-kali tanya dekat awak soalan yang sama..awak mesti dah bosan kan sebab saya selalu tanya soalan yang sama..
sorilah awak,walaupun awak percaye saya 100% tapi saya masih percaya 90% ..lagi 10% saya masih was-was lagi..maaf wak :)
tapi saya tetap sayang awak tau ,
lagi satu,kalau saya dapat tahu perempuan tu carik awak semula mcam awal bulan haritu,masa kita mula kenal tu,awak jangan tak bagitahu saya pula yup...
ingat ! k la,saya sayang awak always macam mana saya sayang mak ,ayah ,yang maha pencipta :D





SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,