assalamualaikum

Shoutbox

mimpi ???



assalamualaikum ,oke ...hari ni aku tak tahu ape tajuk entry hari  ni..campur aduk je la entry aku ni :D
semalam aku tidur masih dibuai dengan tangisan lagi ,tapi aku tak tahu apa yang aku mimpikan pada hari semalam ...aku dah penat macam ni ,asyik menangis,mimpi dan terus menangis ..apa maksud semua ni...semakin hari,semakin takut nak tidur ...sebab pe ??
sebab aku takkut ,esoknya aku tak dapat bangkit lagi :'(
itu yang sekarang selalu main diminda aku ..
aku takut, tapi setiap manusia akan mati  ..
emm,tapi  aku masih nak bersama dengan orang yang aku sayang...mak ,ayah ,adik,atok,semua la..kawan-kawan, em my spcial Putera Hyriel ,
aku akan rindu semua2 ni :'(

setiap hari ,aku akan thing positif ,tak kira la apa yang aku selalu mimpikan tu ...
yang penting sekarang ,aku masih ada di bumi allah :D

Tidak semua mimpi dapat ditafsirkan makna yang terkandung didalamnya. Ada kalanya mimpi bagaikan angin lalu namun ada yang benar-benar menjadi kenyataan. Mimpi insan yang bertakwa merupakan perkhabaran yang akan berlaku, kerana Rasulullah tidak bermimpi melainkan mimpi baginda menjadi kenyataan. Sedangkan mimpi insan yang tidak beriman merupakan berita yang disebarkan oleh syaitan


No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,