assalamualaikum

Shoutbox

dream or reality



assalamualaikum ,salam malaysia semua...sekejap sahaja nak masuk bulan baru kan ,iaitu 2013..cepat benar masa belalu dan aku bersyukur masih dizinkan berada di bumi ini ..alhamdulilah ..

hari ni aku nak kongsi entry pasal mimpi yang aku alami semalam..tak tahu la sama ada kenyataan atau hanya mainan tidur aku saja ...mungkin masuk ni dah dua kali aku mimpi pasal ni...nak kata aku pikir kan yang buruk2 sebelum aku tidur ,takdelah kan ...sebelum tidur macam biasa lah aku amalkan di hostel ..tapi bila duduk kat rumah ,aishh ada-ada je mimpi nya ...
aku mimpi yang aku ada hidap leukimia ...APAKAH !!!
mimpi aku ,doktor bagitahu yang aku  hanya ada  masa selama 1 bulan atau 7 bulan saja ..bila aku dapat tahu ,gugur jantung aku ..berjurai air mata aku ..
selepas nangis ,aku terus tersedar dari tidur dan mimpi tu hilang begitu sahaja ...rupanya ,tersedar je dari tidur ...aku sedang menangis juga ..sebab aku merasai situasi di hospital macam aku betul-betul ada disana :'(

ya allah ,kenapa aku mimpi macam ni ,sampai ssekarang aku memikirkan nya ...tapi aku harap mimpi tu tidak la jadik kenyataan dalam hidup aku ..amin ... semua tu allah yang tentukan ...kita hanya la insan yang diuji oleh nya ..wsalam :)

2 comments:

  1. cube pegi tnyer pd yg pandai...kadang2 tu petunjuk... yg owg taw,,mimpi rambut gugur ni,, kne buatan org.. tp kne jugak test tanye pd yg pandai

    ReplyDelete
  2. oke la ...insyaallah nanti org pi yek ,

    ReplyDelete

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,