assalamualaikum

Shoutbox

gelak depan lapppy,rindu kamu ,

assalamualaikum :D hai korang semua ...emm ,semalam 26 haribulan 2012 dia buat aku tergelak depan lappy sorang-sorang la sayang ..dah lama awak tak buat saya ketawa camni tau...nak tahu sebab pe :
alahai sayang ,malu nya saya ..tau2,nasib la saya tak kerja kat tempat kamu kan ,kalau kerja nan kamu sayang ,gerenti lagi teruk kena kacau je dengan amoy-amoy yang caring dengan kamu tu ..
sayang ,27 0r 28 ayah dah nak hantar kita dah ...macam mana ni ??siapa yang nak take care an awak yang kat sini sayang ?? hope boleh jaga diri ..lagi satu ,orang nak pesan ..kalau saya jauh ,awak jangan lupakan saya ye ?? jangan keluar dengan mana-mana perempuan yang bukan ada hubungan dengan awak yek..

SAYA TAK SUKA ..
awak pernah PESAN dengan saya , yang awak bukan la punca kita putus ..hanya allah yang tentukan :D


kalau kita text ,awak tak pernah lupa  tanya...DAH MAKAN BELUM ?? kadang-kadang awak naik geram kan sebab saya melambatkan waktu makan ...

awak ,sori ...sangat-sangat ..sebab saya mengingatkan balik zaman s!!!!! awak  ..saya cuma nak tanya pendapat jek ..sori kalau awak tak suka..sori kalau buat awak sedih balik ..
emm ,awak ..esok saya dah kena gerak pergi PD dah ..awak kat sinie ,jangan buat hal yek ..ingat sebelum pergi nak jumpa ,tapi takpelah ..awak kerja..



emm ,wak !! 
AWAK BOLEH TAK TUNGGU SAYA ???

KALAU AWAK BOLEH TUNGGU SAYA ,JANGAN LUPAKN SAYA YEK ..KALAU AWAK TAK NAK TUNGGU SAYA ,BAGITAHU ..WANA HANYA INSAN YANG SETIA PADA SIAPA YANG SETIA PADA WANA ..


7 comments:

  1. cweett nye mereka :)
    haaa "mengingatkan zaman------" sapa suh kan dah :P

    ReplyDelete
  2. hahaha ,jhat la akk ni ..takde niat pun nk tnye dia ..

    ReplyDelete
  3. mcm mne ni kaq ??pgi tdy ,xd respon lha ..takut dy mara kita ..bab mcm tu ,dy snstif skit .. :'(

    ReplyDelete
  4. yang wana tanya dye kenapa... sensitif tau lelaki dengar cerita lelaki lain... cemburulah katakan

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. laaaa lau dy cakap dy syg kita... xusah tanya ttg hal silam... deq... chat fb deq... susah sini...

    ReplyDelete

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,