assalamualaikum

Shoutbox

menangis dan terus menangis !

uisshh ! assalamualaikum semua,agak lama wana tak menjengah blog kesayangan wana ni..maklum lha..lebih suka menyendiiri ..tak ke elok macam tu kan..bila sedih je,aku akan terus cari BFF aku,dulu sampai sekarang dia lha teman sedih aku,teman happy aku dan teman yang suka menasihatkan aku...semalam ,bila dia nasihatkan aku, 12/5/2013 berjurai air mata aku..bila dia nasihatkan dan menceritakan tentang seorang lelaki tu macam mana..

yup,aku memang insan yang lemah..lagi2,bila orang tu nasihatkan aku..dan menceritakan seorang perubahan lelaki..lagi2 orang yang aku sayang sekarang ni...adakah apa yang kawan aku cakap tu BENAR..atau SALAH...tapi istilah aku,mesti lha kena tanya pada due belah pihak kan..tapi sayang,orang yang aku sayang asyik sibuk..macam mana kan..terpaksa lha aku pendam,pendam dan terus pendam..semalam dia text aku,aku tak reply..bukannya tak mahu,tapi perasaan geram tu masih ada dalam hati aku lagi..

awak nak tahu kenapa wana geram...nak tahu , IM la ...
aku tak tahu,bila orang yang aku betul2 sayang ..mesti akan terjadi ???..just nasihat..jangan suka dan sayang atas sebab terpaksa ..atau belah kasian...nanti dua2 hati yang merana..JUJUR ..walaupun aku yang kena tanggung kesakitan tu, takpe...aku dah biasa..masuk ni ,2 kali aku menangis disebabkan lelaki...mungkin salah aku juga ,sebab dah terlalu sayang !aku tahu,dulu aku banyak tak serius dalam perhubungan..tapi dalam ramai2 tu, dua orang je aku benar2 prihatin dan setia..smpaikan buat aku menangis..

aku still nak pertahankan hubungan ni,sebab aku samakan awak macam ayah wana..karakter,ada lebih kurang sama macam ayah..sebab tu aku berani nak pertahankan hubungan ni,sebab ayah seorang yang SETIA..KAMU PUN ORANG TAHU ,KAMU SETIA..tapi kamu ??? takpe la,hanya tuhan saje yang tahu apa yang kita rasakan sekrang ni kan..

selama ni,aku tak penah tegur ..yup ! sebab aku takde hak nak tegur ,aku takut nanti ada tersalah cakap...tak pasal je,

aku masih nak kekalkan hubungan dengan kamu hairil...jangan hampakan wana ,pless :'(

No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,