assalamualaikum

Shoutbox

Final Exam !!!

ya assalamualaikum , lamanya berabuknya blog aku ni kan ...aku pula yang naik bosan tengok ENTRY yang sama dekat blog aku ni ..

korang2 semua apa habak .? aku harap hangpa semua baik2 saje ye ...maaf lha , dah lama tak menaip entry dalam blog ni ...ana tak sempat dan takde mood nak menaip dalam blog ni ...boleh mebuatkan eden teringat banyak kenangan :)

ok , sepanjang bulan 11 ni dr 19 hingga 28/11 aku ada FINAL EXAM ..see ! lambat kan , semua orang dah habis paper , dah dapat MARK r pun , then masuk sem 2 ..kitaorang baru nyawa2 ikan nak habis FINAL exam 1 ...takpe lha , yang penting sama2 belajar ....cepat atau lambat , masing2 akan berjaya juga kan ...

to my BFF , MIRUL and WAFAA congrate sayang !!!! mantainkan keputusan kamu tu hingga SEM 6 ..kalau boleh , sem 2,3,4,5 dan 6 dapatkan keputusan 4 flat tau , terbaik lha korang ..
ha , lepas habis final cadangan wana ingat nak berkeja ...takkan lha nak duduk rumah sebulan dokk makan tidur ,makan tidur an ...tak nak lha wana , gemuk !! nanti nak keluar berjalan pun ,takde duit POKET .. and tujuan wana nak kerja pun kerna ada sebab ...ramai dah bising suruh pi checkup ..tengokk lha macam mana nanti ,tak nak la tapau mak ayah , cukup lha untuk SEM 1 aku dah banyak guna duit diaorng ...insyaallah , ada rezeki aku akan kerja dekat KL ataupun ..tgok lah mcm mana ..dekat mana rezeki aku ,doakan ye..
oke lha , doakan wana ye ...ada 3 PAPER lagi ,isnin rabu dan khamis ..lastly jumaat wana balik ...with my pakcik A.K.A mustaqim and NATRAH , TBS tunggu ye jejakku and LABIS tunggu ye kepulanganku ..

doakan wana , dapat selesaikan FINAL EXAM untuk sem 1 ni ...dan mendapat keputusan yang ok, hope subjek yg wana ambil semuanya lulus ..insyaallah ,oke lha ...azan maghrib dah berkumandang , tata semua ...assalamualaikum :)



No comments:

Post a Comment

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,