assalamualaikum

Shoutbox

Semalam Adalah Kenangan,Harini Adalah Kerinduan

assalamualaikum semua kesayangan ku ,korang semua masih ingat aku lagi tak ?
kalau ada yang mengingati ku, alhamdulilah ...kalau ada yang dah tak ingat tu ,nak buat macam mana kan ..
masing-masing ada hal sendiri untuk mengingati siapa yang kita nak ingat :)

ok ,harini aku nak kongsi cerita tentang perjalanan ku sepanjang sem 2 ..alhamdulilah , sem 2 ni banyak cabaran yang ku tempuhi ...minggu pertama mula-mula masuk kolej terasa gembiranya macam mana nya mula-mula aku masuk kolej MCS ni :)

minggu demi minggu , assigment menghampiri ..oke , siapa yang suka dengan minggu assigment kan...hahaha, tapi agak-agak korang yang ada minat minggu assigment ni DERBAIK la korang kan ...tapi serius , assigment untuk sem 2 bagi aku merana bangat ..belum sem 3 , sem 4 dan sem 5 .. masyaallah , harap-harap dipermudahkan untuk sem akan datang nanti , insyallah ..

sekarang ni ,dah masuk bulan 5 ..minggu assigment pun dah habis ..now minggu FINAL EXAM sayang-sayangku sekalian ...sekejap je kan ,masa berlalu ..aku pun dah nak habis sem 2 , terlalu cepat masa yang berlalu .. alhamdulilah ,cerita lama aku lupakan dan aku terus buka cerita baru untuk sem 2 ni .tak sangkaa , sem 2 ni ada yang telah buat aku tersenyum je selalu ..dia laa pendengar cerita aku , dia laa pemberi nasihat aku ,dia la anyhing la untuk sem 2 ni untuk aku ..

terima kasih untuk semalam ,harini dan sebelum-sebelum ni ..kamu dah banyak buat wana tersenyum dan angau dekat kamu ..hahaha :')

ini laa , first day kami keluar ke mall sama-sama dan kami banyak kongsi cerita bersama ..thanks bawa wana ke JUSCO KLANG ..




walaupun aku banyak sakitkan hati dia , dia tetap tersenyum bila dah jumpa aku ..bila berjauhan , kemarahan dia akan datang semula ..bila dia rasa jeles ..
maaf laa ye , terima kasih juga selalu dengar cerita wana yang mengarut-mengarut ni kan sayang ,,

terima kasih juga bawa wana ke putrajaya semalam "4.5.2014" wana bahagia sangat-sangat dengan kamu , terima kasih juga untuk harini  tumpangkan wana pergi ke bank and bawa wana ke pantai ...seronok sangat dapat tengok suasana pantai ...jalan-jalan ambil angin dengan kamu ..wana tak tahu nak balas macam mana  jasa kamu sayang ..




 tenang je bila melihat pemandangan putrajaya ni kan , lagi-lagi bila tengok time malam :)









aku tersenyum , bila melihat orang tersayang turut tersenyum juga ,,terima kasih banyak-banyak kerna selalu gembirakan wana untuk sem ini ...
ada jodoh , insyaallah kita akan bersama ye ..susah senang jauh ataupun dekat kamu akan sentiasa wana akan ingat selamanya :*
SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN,JANGAN SAMPAI NASI DAH JADI BUBUR,INGAT SEBELUM TERKENA,